onsdag 20. april 2011

Til Andrine

Idag for 28 år siden kom du til verden.  Den nydeligste skapningen jeg noen sinne hadde sett.  Du var gylden brun i huden og hadde pene og rene trekk.  Jeg var så stolt at jeg kunne sprekke.  Det beste av alt er at det er jeg fortsatt.  Du er en nydelig skapning både inni og utenpå.  Nesten alltid blid og hjelpsom,  ja rett og slett go`hjerta.  Du ble eldst i søskenflokken, og til god hjelp for meg i mange situasjoner.  Aldri vond å be om litt bistand til barnepass - og det beste av alt, du ønsker å være sammen med dine yngre søsken.  Det er godt å se!  Nå har du egen familie, men stikker ofte innom døra hjemme.  Alltid godt å se deg.  Godt å kjenne at jeg har deg - og at jeg er så inderlig glad i deg.  Jeg vil ønske deg hjertlig tillykke med dagen din idag.  Massevis av kysser og klemmer og gode tanker til deg, dattera mi.  En virkelig blomst i min hage :)

1 kommentar: