lørdag 2. april 2011

Roser er røde...

                                                                                                                                             
Takk for rosene, Kurt


Roser er røde fioler er blå.... i bestemors hage er det roser å få!  Den aller viktigste personen jeg har i min hage,  er han som vanner og gjødsler i bestemors hage.  Han er ikke bare gartner, men det også....  Idag kom ha hjem med disse nydelige rosene.  Nå sitter bestemor å blogger og koser seg med en litt Fin gammel portvin - og nyter å ha fått disse nydelige blomstene, men mest tanken på at HAN ga meg dem <3  Har jeg fortjent dem?  Gidder ikke tenke på det, sitter bare og nyter portvinen og blomstene - og tanken på hvor godt jeg har det.  Rakk såvidt å gjøre litt av det jeg måtte idag, før vi også fikk hyggelig kaffebesøk av Torje, Kari og lille Edvard.  De ble gjødslet med sjokoladekake og is.  Det er så utrolig hyggelig å ha familien rundt seg, dvs så nært at de stikker innom bestemors hus både titt og ofte.  Jeg føler meg så heldig!  Men tilbake til rosene, en av dem kunne jeg gjerne gi til Kurt!  Det hadde vært fortjent!   Han kan hvertfall få vite at han har den viktigste plassen i bestemors hage :))  Jeg er ikke alene i bestemors hage, ikke Kurt heller!  Vi er sammen om alt, og jeg nyter det.  Deler man gledene blir de dobbelt så store, deler man sorgene blir de halvparten så tunge å bære - sånn er det bare!  Det er godt å ha noen å dele med, jeg er glad jeg har Kurt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar