fredag 1. april 2011

Blogging

I kveld ble det sent i bestemors hus.  Jeg forsøker å lære meg å blogge, men først må jeg jo lage denne siden.  Har ikke peiling på hvordan dette gjøres, men lærer jo ikke noe av å sitte med hendene i fanget.  Tvinne tommeltotter er kanskje det bestemødre forbindes med, men det har ikke jeg tid til.  Imorgen tidlig er det lørdag - og tipper jeg sitter i stua med kaffekoppen og sukkerbitene mine - og ikke minst lørdagskryssord i GD.  Det er lørdag det.... i bestemors hus!  Og hvem vet hva dagen bringer.  Håper jeg kan sette meg ned litt utpå dagen også, og være fornøyd med alt jeg har fått gjort.  Det er ikke lite som skal gjøres i løpet av disse få fritimene i løpet av uka.  Fri og fri....  alltid noe som burde vært gjort, eller som bare må gjøres.  I morgen har jeg bestemt meg for å være flink!

2 kommentarer:

  1. Blogging er egentlig veldig hyggelig. Jeg skriver innimellom litt selv, men har vært veldig mye på pause siste tiden. Men det er en fin måte å slappe av på. ^^
    Jeg følger deg! ^^

    SvarSlett
  2. Så flink du er mamman min :) Gleder meg til å se om du får tid til å følge opp ;) Det er det vanskeligste :) Men blogg har du hvertfall laget deg! Didrik sier Wææææææh og klapper i henda! Heia Bestemor!

    SvarSlett