torsdag 21. april 2011

Dra til Bloksberg.....

Enkelte ganger føler jeg meg som en heks.  Det er særlig "sveisen" som fremkaller denne følelsen.  Etter noen dager på hytta uten hårføner og spray blir "sveisen" noe spesiell.  Leteaksjon iverksettes, etter ett eller annet å ha på hodet.  Finner gamle luer, fiskehatter, bøffer og skjerf.... og alt gjør nytten for en stakket stund, mens jeg lengter etter en dusj og litt tid foran speilet for et "løft" på hårfronten.   Skjærtorsdag er dagen da heksene dro til Bloksberg - og denne heksa skal også få dra til Bloksberg idag ( les hjem for å dusje).  Gleder meg til en oppfriskende dusj og orden på sveisen.  Så tar det vel noen dager før heksa er tilbake på hytta.  Håper de som omgås meg vet å sette pris på de dagene heksa oppholder seg i Bloksberg... det er nok bare snakk om noen få dager før hun er tilbake med hatt på hodet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar