søndag 31. juli 2011

Ikke før, bare etter.....


I over en uke har jeg holdt på med rommet til Erika.  Først ryddet og kastet masse, så ett strøk med maling, også ett til.... Deretter litt shopping, og frem med drillen og skruene.  Jeg har nesten alltid overlatt dette til mannen i huset, men denne gangen gjorde jeg det selv :))  Mannen i huset er nemlig veldig opptatt med å pusse opp i 1. etg. så da fant jeg ut at jeg måtte trø tel i 2. etg. på egen hånd.  Det gikk velidig bra.  En knagg kom litt på skjeiva, men den fikk jeg rettet opp selv...  Ellers ser det symetrisk nok ut :)  Lille Erika`n min ble veldig fornøyd.




Jeg glemte selvsagt å ta før bilder, så her blir det bare en liten smakebit på etter.....  En liten pult skal på plass i hjøret, men den må Kurt lage selv, da det er litt merkelige mål.  (Det blir litt for vanskelig for meg, tror jeg :))


Her blir det plass til det mest nødvendige.  Rommet er egentlig bitte lite, men det spiller visst ingen rolle når det er første gang man får eget rom.  Likevel var det en merkelig stemning når tvillingene skulle legge seg i går kveld.  Første gang i hele sitt liv de ikke skulle sove i samme rom.  Det føltes nok litt rart.  Like før leggetid avtalte de at Elise skulle komme inn i senga til Erika neste morgen.  Elise fant også frem et bilde av de to, som Erika kunne ha i hylla si - og som hun satte slik at hun kunne se det når hun la seg.  De sov godt i natt begge to....og Erika kunne drømme seg bort i bildet jeg har laget med tittelen "Dans meg inn i himmelen.."


Nå har jeg begynt å rydde på et nytt rom, som skal bli Elise sitt.............Det blir litt annerledes, de er jo tross alt forskjellige selv om de er like av utseende!  Stua i 1. etg. er også snart ferdig, og da kommer det noen bilder fra før og etter!

3 kommentarer:

  1. Så moro at de endelig får egne rom!
    Gleder meg å komme på besøk og titte :D

    ... Men hvor skal jeg gjøre av meg da? :o

    SvarSlett
  2. Det blir gjesterom på "midtrommet"! Alltid plass til deg, Marianne <3 Du tar ikke så stor plass heller da :))

    SvarSlett
  3. Gjengen i steinula31. juli 2011 kl. 15:00

    Det ble fint altså. Gleder oss til å se begge ferdig.
    Lykke til på neste. Så ses vi plutselig veit du:)
    Fra oss i Steinula på solsia;)

    SvarSlett